Valentine's Day

Godmorgon! Som ni alla säkert är mycket väl medvetna om så är det Alla hjärtansdag idag. Jag vet inte vad jag tycker om denna "dag" eller högtid eller vad det nu kan vara, förutom att jag tycker att den är ganska överreklamerad. En speciell dag för alla par i världen är en ganska mysig tanke, men varför finns det ingen singeldag i så fall? Fast det kanske inte är lika bra, eller nått. Men det är alltid mysigt med en speciell dag antar jag, fast de flesta håller nog med om att alla dagar med personen man älskar är ganska mysiga i sig :) Har ni några speciella planer för idag, par och singlar?

Jag har i alla fall ingen aning vad jag ska göra, tror det blir lite mys hemma. Detta är nog det första året jag inte är upptagen på alla hjärtansdag på väldigt länge. Det känns i alla fall så, och det känns riktigt bra. Men nu skall jag ut med Tila och sedan åka med mami och shoppa lite! Hoppas ni får en underbar alla hjärtansdag, Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0