The Truth About Size Zero

Hej! Sitter och kollar på "Sanningen om Size Zero" på 3an just nu, som är en dokumentär med Louise Redknapp om vikthysterin som pågår överallt, speciellt i Kaliforniens L.A. Det är en dokumentär som visats på tv 2 gånger tror jag, första gången jag såg den blev jag så otroligt förvånad och.. förfärad helt enkelt. Grymt bra och ger en insikt för vad många försöker göra (crashdieting),. och de verkliga effekterna och konsekvenserna för kroppen.

Louise försöker, inom loppet på 30 dagar, gå ner från en storlek 36 till 32/30 ( size 8 till 4 enligt UK-mått ). Hon äter otroligt lite och verkligen totalt hårdtränar med en privattränare för att nå sitt mål. Hon har genomgått en fullständig kroppsundersökning  innan och efter och ni kommer bli otroligt förvånade när ni ser resultatet. Sätt på 3an nu och se hur hon förvandlas från en vacker arbetande mamma och fru, till en spinkig, trött och grå skugga av sitt forna jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0