solsken

Hej! Jag vaknade precis och möttes av en strålande sol när jag gick ut till köket. Det är fortfarande relativt tidigt men jag hoppas verkligen att detta underbara vädret håller i sig hela dagen, minst! Vet inte om det bara är vi här i Onsala som fått det härliga solskenet eller om Göteborg också fått det. Nu känns det verkligen som att våren är på väg! Ååh vad jag längtar tills man inte behöver ha massa tjocka kläder på sig, det är inte lika roligt tycker jag. Det är mycket roligare att klä sig lite tunnare men fina ljusa vårkläder. Tycker inte ni det?

Bilden tagen från mitt sovrumsfönster.

Jag ska äta frukost nu och sedan gå ut med lilla Tila som hoppar omkring vid mina ben, Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0