Spotify

Hejhej! Jag har äntligen fått en spotifyinvite och det var av min goa klasskompis Robin. As glad för det och det funkar jätte jättebra. Haha har verkligen längtat, woho ;) Tack så mycket Robin!




Idag efter skolan blev det till lite shopping. Fast inga kläder för min del. Det blev tulpaner till min mamma, för att hon alltid är så otroligt underbar och go mamma. Till mig själv blev det lite hud-och hårvårdsprodukter :D Som tillexempel Venus Breeze, Schwarzkops Oil Nutritive, LdB Vitamin Face Creme och LdB Vitamin Eye Creme.





Nu blir det lite tv-tittande tillsammans med grillade majskolvar! Jag vet att det kanske låter galet för vissa, men det är såå himla gott och jag bara har sådanna cravings för det idag <3 Hoppas ni fått en bra, Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, min kompis använder den ögonkrämen, tycker du att den är bra? hon ser mycket piggare ut, men jag vet bara hon som använder den..

2009-02-16 @ 20:58:56
URL: http://liiisaa.blogg.se/
Postat av: Nina

Har du provat rakhyveln? jag tycker den suger allvarligt talat... det fastnar slem överallt och det blir visserligen mjukt och så.. men nä! :) Hoppas den fungerar för dig :)

2009-02-17 @ 23:43:05
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0