SKOLAN

Hejhej bloggen! Sitter i skolan nu och har historialektion. Inte mycket som man gör just denna lektionen eftersom vår lärare har "betygsnack" med alla enskilt angående våra arbeten om stora politiska personer i historien. Aa.. så jag sitter här och funderar på vad jag ska göra i vårt kommande arbete som är valfritt angående ämne och hur man examineras ( om man vill redovisa eller lämna in en uppsats om ämnet man valt) .. Jag funderar på att göra om jamaicas historia.. Men jag är väldigt intresserad att göra någon slags musikhistoria nu när det väl är valfritt för en gångs skull.. Kanske blueshistorian.. eller ROCK :o det hade varit riktigt kul faktiskt. Jaa..många val skall göras iaf.

Ska fortsätta leta lite efter olika förslag! Vi hörs när jag kommer hem! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0