SHOPPING

Hejhej! Jag är redan hemma, det blev en kort liten shoppingrunda bara. :) Men jag hittade äntligen mitt ansiktsvatten (som jag letat efter i ca 4 veckor). Det visade sig att de hade bytt förpackning, eller vad det kallas, på den bara :) Jag ville ha just den eftersom jag inte har torr hy, ja har bara aningen torr hy på vissa ställen, och den är väldigt bra mot just det :)  Utöver det så blev det självklart boken Breaking Dawn och ett jättebra läppglans som jag faktiskt hade glömt att det existerade.

Fick det i julklapp för typ 3 år sedan, och hittade det inte då. Men så såg jag det idag när jag letade efter ansiktsvattnet (båda från Nivea). Läppglanset är verkligen jättebra, lätt att använda, underbar lukt samt ett väldigt snygg resultat! :)

Nu kommer bilder från dagen :)
Jag påväg till bussen, haha råkade få den underbara solen i ögonen :)

Allt jag köpt idag :) Köpte New Moon också, jag har läst den, men lånade den av en kompis då. Nu har ja ett eget exemplar ;)

Mitt ansiktsvatten Soothing Toner - Nivea Visage

Mmh! Mitt läppglans! Volyme Shine - Nivea Beauté
 

Men nu skall jag på en riktig långpromenad med Tila! :) passar på när det är så pass bra väder! Ha det bäst så länge, kramar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va vacker du är!

2009-02-12 @ 17:51:59
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag :)

prenumerera min blogg på bloglovin? jag prenumererar på din också då :3

2009-02-12 @ 19:39:02
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0