Selena Gomez

Heej! Idag har jag som sagt varit hemma från skolan på grund av min förkylning. Jag har sett på filmer och tv hela dagen och såg filmen Another Cinderella Story med Selena Gomez i huvudrollen. Hon är verkligen en begåvad liten 92'a, hon är både sångerska och skådespelerska och väldigt vacker. Håller ni inte med?

Men lite senare idag kom min mami hem med pizza till mig, så himla snällt och jag kände verkligen för en go pizza idag för att verkligen fylla magen (äter inte så mycket när jag är sjuk annars).





Nu blir det lite mys med Tila innan jag ska lägga mig TIDIGT för imorgon blir det skola! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-24 @ 23:23:25
Postat av: jessica

fy för förkylning, hoppas du kryar på dig :)

2009-02-25 @ 10:23:28
URL: http://jessicastarkenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0