RAW Comedy Club

Jag sitter nu med mina 3 goda vänner och skrattar så jag får ont i magen. Raw Comedy Club körde igång ikväll på Kanal 5. Otroligt bra ståuppare och man ..kissar nästan på sig. Det är så roligt, och så grovt och.. Aa det är så jävla gött att se att komiker verkligen kan skämta om allt. På scenen ikväll är det Laurie Elliot som är en av Kanadas roligaste ståuppare och sveriges egen Magnus Betnér som jag själv sett live på Storan här i Göteborg. Båda otroligt begåvade komiker och det är en av kanal 5's bästa satsningar enligt mig. Detta borde ni inte missa gott folk!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag kollade också på det, as kul

2009-02-02 @ 22:42:49
Postat av: Ida

taaack sötis vad glad jag blir =)

2009-02-02 @ 23:26:11
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Pillan

låter kul (Y) hahhahahhahahahhahahashhahahhaha

ring mig sen typ!! <33

2009-02-03 @ 07:53:15
URL: http://pillanbrocker.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt att någon äntligen skriver om det otroligt roliga programet :D as bra!!!

2009-02-03 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0