Nighty Night

Jag glömde totalt av att blogga innan träningen idag, haha, min powernap gjorde mig lite vimsig så glömde en massa grejer, till exempel plåster! Så jag har väldigt ont i mina fötter nu som är lite smått blodiga :( Men nu ska jag inte berätta om sådana tråkiga grejer.

Ni ska få dagens musiktips och det är en väldigt härlig blandning enligt mig. Som ni kanske vet är jag ett stort Bob Marley-fan, men också ett Colbie Caillat-fan. Så nu får ni den härliga blandningen av de två, här kommer Colbie Caillat med en cover på Bob Marley's - Turn Your Lights Down Low. En härlig sommarkänsla över hela låten och det alltid lika härliga live-soundet! Lyssna och njut.



För mig blir det att lägga mig i sängen med min bok; Breaking Dawn och njuta av all härlig musik som finns på datorn i min "chill"-spellista ;) Nighty night, don't let the bed bugs bite! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0