Tävling, Batterier och Middag

Hejhej! Jag är äntligen hemma från tävlingen och allt annat nu :) Tävlingen va jättekul som vanligt, massa par, några nya och de flesta gamla godingarna var samlade. Bland de nya fanns min goda vän Majo som tävlade med hennes nya partner för första gången och det gick grymt, hon har verkligen utvecklats as mycket ser man och de vann Vuxna A-klassen i latin, som i princip betyder att de va bäst i latin på hela jävla stället. Galet stolt nu, haha. Men det var en lång dag för mina stackars fötter, eftersom jag stod upp nästan hela tiden, vet inte varför ja inte satte mig men det gjorde jag i alla fall inte :) Jag tog med mig systemkameran också för att ta lite heta bilder för danssportidag på standard och latinen, men så tog mitt batteri slut i mitten av standarden. Sucks! Men men bilderna från standarden kommer imorgon eftersom batteriet laddas just nu så jag kan lägga in dom i datorn :)

På tävlingen så träffade jag en kille också, som hade jätte bra humor och det verkligen klickade. Så det slutade med att vi åt middag efteråt (också varför jag är så pass sen hem eftersom tävlingen slutade 18.30). Väldigt trevligt och så, får vi se vad som händer sen :)

Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt och inte stå på mina fötter på ett bra tag :D Ha det bäst, kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj oj oj men Sandra, en ung man på g hihihi. Man får gratulera!

2009-02-28 @ 23:28:33
URL: http://sarahagglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0