MÅLAR

Godmorgon allesammans, ni har säkert precis vaknat men det har inte jaag! Jag gick upp väldigt tidigt idag för att ta det där jobbet om att måla om ett konferensrum på ett it-företag. Är där just nu och tycker det är ett ganska bra gig eftersom jag nu sitter och bloggar på jobbet :) Väntar på att färgen ska torka, men så fort jag kommer hem härifrån lägger jag in bilder på när jag målar, ni kommer få en liten överraskning haha. Men men, vad ska ni göra idag då? Första dagen på sportlovet alltid lika trevligt!

Ska kila iväg nu och dricka lite loka :) Kram på er!


Kommentarer
Postat av: SHORTY

Sv; jasså vad roligt! :) skulle också vilja dansa så där mycket och olika stilar, verkar skitkul! Hur gammal är du? går du på nån dansutbildning eller förberedande? med tanke på att du dansar sådär mycket :)? hur länge har du dansat? kram

2009-02-09 @ 12:18:38
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Helena

haha va duktig du är! Vi här hemma gör typ samma sak som du, fast i mammas o pappas sovrum, så ska fortsätta med det nu ;) Kram

2009-02-09 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0