Love for Shoes

Hej bloggen! Jag har äntligen kommit hem nu :D Det var jätteskönt att sola, lite värme när det väl snöar utanför. Sedan när jag var och fönstershoppade stötte jag på Therese , en tjej som tävlade för den klubben som jag själv tävlade för förut :) Man blir så glad av henne, alltid skämtar m.m. Men i alla fall jag köpte en typ..peeling creme.. typ.. Från LdB :) Som ni kanske märker så har jag köpt en massa LdB grejer och det är för att jag nyligen märkt att de alla produkterna luktar lika otroligt gott..

Nu när jag kom hem såg jag att jag fått Asos-skorna på posten, så skyndade dit och hämtade ut dom. Aas glad.. Mest glad blev jag för de högklackade gladiatorskorna! Som..tyvärr var lite små..eller inte små i själva storleken.. men väldigt smala. Så var tvungen att sätta på mig nylonstrumpor för att kunna glida in i skorna lite smidigare haha. Får väl lära mig att använda nylonstrumpor nu också ;) Väldigt snygga var dom i alla fall och perfekt höga!



Nu skall jag ut med lilla Tila i snön. Hon älskar verkligen det, speciellt när den är ganska djup också! Vi hörs senare, Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0