Lördagskväll

Hejhej bloggen! Hur är det med er ikväll? Själv så mår jag jättebra, jag har precis duschat och sitter nu i min säng med en handduksturban på huvudet. Jag ska snart smörja in mig med mitt body butter som luktar såå himla gott. Pink Grapefruit som sagt ;)

Vad ska ni göra ikväll? Jag ska iväg till Bond-festen med Hannah om några timmar, festen börjar 21.00 fast bilen hämtar upp oss vid 21.30, vi vill inte vara sådär galet tidiga. Det var längesedan jag var ute med Hannah också, så detta kommer bli kul att ha en liten reunion ;) Ikväll så ska jag ha på mig en klänning från Top Shop, ett par högklackade gladiatorskor från Asos.com, en kofta över det från Zara och en svart kuvertväska från Friis & Co. i den klassiska Chanelmodellen :) Detta är bara preliminärt, men tror att jag kommer ha på mig det! Ni får bilder senare.

Nu måste jag smörja in mig innan jag blir torr! Kram

Kommentarer
Postat av: Jen

Vill du få fler besökare? Klicka på länken!



http://www.viraltrafik.se/?ThisisJen

2009-02-22 @ 04:48:45
URL: http://thisisjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0