LÖN!

Vet ni vad jag kom på just? :D Det är den 25 februari idag, alltså det är lönedag! Woho, det blir man så glad över. Detta gjorde verkligen min daag, äntligen har mitt hårda arbete lönat av sig i en fet liten lönecheck som nu, borde den i alla fall, finns på mitt konto. Så fort jag kommer ur denna sängen och detta huset blir det shopping!

Imorgon så är det tyvärr engelska terminsprov (aa ja vet, typ 6 veckor in på terminen haha) så jag är illa tvungen att gå till skolan hur dåligt jag än mår. Hoppas verkligen att jag är frisk, för vill såå gärna träna på kvällen :)

Men nu ska jag kolla på "The Nanny Diaries" med den alltid lika talangfulla Scarlett Johansson i huvudrollen :) Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej var gärna med och tävla om ett underbart armband från Pandia på min sida!



http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html

2009-02-25 @ 19:41:03
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0