LÅNG DAG

Hejhej! Idag har jag varit otroligt upptagen och dagen i sig har varit otroligt lång enligt mig. Jag har inte bloggat alls känns det som, och jag vet att jag lovade att blogga efter skolan men jag var bara hemma i 45 minuter innan jag skulle iväg och hämta upp mina, pillans och simons biljetter för Bond-festen i helgen. Sedan skyndade jag mig iväg till träningen inne i stan och nu kom jag då äntligen hem! Jobbigt men endå roligt.

Skoldagen var helt okej också, fast mina ögonlock var väldigt tunga vid 12.30 tiden, under mattelektionen, och hade lite koncentrationssvårigheter. :p 
 
Här kommer lite bilder från dagen

På väg till skolan är det ganska ljust ute nuförtiden! Men månen är synlig..

Daniel somnar som vanligt på mattelektionen


Nu skall jag bara ta en snabb dusch, sedan måste jag bara berätta om två överraskningar från dagen. En väldigt bra, och en .. besvikelse :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0