Kan dom inte komma nu?

Hej bloggen! Hur mår ni alla? Jag mår lite bättre idag, måste verkligen lära mig att trycka bort mina ofrivilliga tankar :) Men men, jag kom nyss hem från Göteborg. Varit på en liten shoppingrunda i stan med syster-yster som är på besök från Halmstad där hon studerar på högskolan :)

Vad jag också längtar efter just nu är mina förbaskade beställningar som aldrig verkar komma. Jag har väntat jättelänge på mina skor och kläder från Forever 21 och Asos.. Hoppas de kommer snaart. :D Vill pröva allting och visa i bloggen och massa annat kul! Alltid roligt med nya kläder eller hur?

Nu blir det äta lite innan ja svälter ihjäl, <3 Hoppas ni får en underbar dag! Puss


Kommentarer
Postat av: S A N N A

jag mår superbra iaf! :D<3

2009-02-15 @ 20:11:57
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0