Jaha, ringar under ögonen anyone?

godmorgon allesammans. Jag har nästan inte sovit någonting alls inatt, har ingen aning om varför heller.. jag försökte så hårt att somna vid först 1.15 tiden.. det gick inte så jag läste lite.. försökte igen kl 2.23, gick inte då heller. Jag var varken trött eller pigg, jag var helt enkelt likgiltig till det faktum att det var natt. Jag låg vaken till 3.48, kollade på klockan och sa för mig själv: underbart ska upp om 3 timmar nästan exakt. Men självklart somnade jag inte fören att jag kollat på klockan en sista gång vid 04.15.. Suger! Måste medge att jag inte är trött nu när jag vaknat, men ja har lite halv grådaskiga ringar under ögonen och jag vet inte vad ja ska göra för att detta inte ska hända inatt igen. Hm, hoppas inte det i alla fall.

Nu har jag i alla fall precis kommit ur duschen och smörjt in mig med Body Shops - Body Butter, luktar jätte gott med pink grapefruit i hela mitt rum! Men nu blir det frukost, lite mackor och god apelsinjuice låter bra! Bloggar kanske i skolan senare. Hoppas ni får en  bra dag! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Den högra (svarta) är budget och kommer från Nelly, den vänstra (gråa) är från Gucci och är lyx. Men visst var det svårt att se? :)

2009-02-16 @ 07:45:00
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0