Gym

Hejhej! Jag kom nyss hem från stan och jag gymmade faktiskt idag. Fast gjorde en liten fuling och gick till gymmet istället idrottslektionen. Det var innebandy, ganska roligt, men kände inte alls för det faktiskt, så stack till gymmet istället för att komma igång lite. Så när ja stod vid receptionen och fixade lite med mitt "medlemskort" och så, så hör jag "Nemen Sandra Griffin, vad gör du här?" och så står en gammal danskompis där. Hon jobbar uppenbarligen där nuförtiden så det kändes lite bekvämt när jag väl var där helt ensam :)

Själva gymmandet gick bra, sprang i ca 20 minuter för att värma upp, sedan bekantade mig lite med alla olika redskapen. Det var ganska kul för fick hjälp av en snygging som gymmade samtidigt ;) haha, men men. Senare bar det av till Beyond Retro och hittade en jättegullig klänning, som ni inte ska få se ännu ;), och en urgullig bowtie i härlig klarröd färg.





Nu ska ja bara ta det lugnt, för imorgon är det tävling. Valhalla kl 11-18 :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0