Fredagen den 13e

Godmorgon bloggen. Det är lite kallare idag men det är fortfarande en go och härlig vårsol mitt i skyn. Jag vaknade för ett tag sedan, har precis varit ute på en liten promenad med Tila. Idag ska jag nog bara sitta på altanen eller balkongen och läsa. Så fridfullt och jag kan behöva all lugn och ro jag kan få innan skolan börjar igen :)

Idag är det också fredagen den 13e, ojoj. Är någon av er som är skrockfull? De finns ju de som inte går under stegar, inte fäller upp ett paraply inomhus, inte har skorna på bordet, inte har nycklar på bordet m.m. Är ni sådana? :) Jag är nog inte det i min natur, men min mamma är lite skrockfull :p Så jag har vant mig vid att alltid lägga nycklarna på bänken istället för bordet m.m.

Nu sitter jag också, som vanligt, och lyssnar på musik :) Den här är för er alla Robert Pattinson-älskare. Visste ni att han har en otrolig old-blues röst och sjunger helt otroligt?

Här har ni den i alla fall, Robert Pattinson - Let Me Sign


Nu blir det frukost för min del! Sedan läsa lite i det underbara vädret. Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Nops tror inte på sådant som att ha nycklar på bordet betyder otur m.m.



Jätte fin blogg keep the good work up !

2009-02-13 @ 12:48:50
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0