ENERGI

Mitt i natten är det visst, men jag fick nyss ett rus av energi och tänkte passa på med att visa er min beställning till Asos, lite galet. Men vad ska man göra? Det finns så många fina grejer så det nästan är galet. Jag har bara beställt massa skor dock, och en topp. Men jag visar sakta men säkert alla skorna ;) så snygga! 6 par.. men de ska hålla hela våren och sommaren, och vem älskar inte skor? Det gör i alla fall jag, är helt galen i skor, om ni inte redan visste det! :)


Asos.com - French Connection Double Ankle Strap Sandal

Ett par skor per inlägg blir det, bygga upp stämmningen lite ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj va snygga dom va! och jätte jätte höga, kan man verkligen gå i dom? :o

2009-02-05 @ 00:55:53
URL: http://jullebulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0