Buss

Hejhej! Sitter här på bussen och det är så tråkigt. Sitter en man typ snett bakom mig som verkligen stirrar.. det är aningen läskigt när man verkligen känner att någon observerar en.. hm men men, vi släpper det ämnet.

Jag var och kollade på gymställen efter skolan idag. Som tur så ligger skolan mitt i centrum, så det tog bara några minuter att komma till både friskis, SATS och Fysiken. SATS va såå bra, men ..så när ja skrivit på kontraktet o allt sånt shit..så står det att det är bindningstid 12 månader.. ja flyttar ju om minst 5 månader.. Vad ska ja göra då med det? Ne fy, så ringde dit nyss och försökte kolla om det liksom kunde ändras på något sätt.. liksom istället 6 månader.. för en månad extra är det lugnt för mig att betala. men inte 7 liksom :o DET VAR DET INTE.. men dom sa att ja kan komma in och diskutera saken, så kanske vi kunde komma överens om något. Men endå, lite surt!

Nu ska ja äta min underbart goda banan ;) Bloggar när jag kommer hem, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0