borde man gå ned i vikt?

Idag har jag varit borta från bloggen alldeles för mycket känner jag, förlåt för deet, men har tyvärr varit upptagen med massa andra grejer. Även om jag velat sätta mig vid datorn så har det helt enkelt inte blivit så :)

Fast idag så måste jag erkänna att jag har en liten självförtroendes svacka och det är ganska jobbigt, som de flesta som haft det mycket väl vet om.. Det hjälper inte så mycket när man får höra att "man kanske borde gå ner några kilon", liksom vad är det för skit? Man ser ut som man gör och alla har väl rätt att bestämma och välja för sig själva om de ska gå upp eller ner i vikt (som jag nu bara använder som exempel). Blir så trött när jag ser massa tidningar med " Linsay Lohan - farligt smal igen" och sedan i SAMMA tidning "trött på att jeansen inte passar länge? Pröva blablabla-dieten, bevisat resultat". Förstår mig verkligen inte på hysterin om vikt och utseende. Låt folk vara för fasiken, lev era egna liv.



Litet utbrott men det har alla rätt till då och då, ska kila nu och ringa ett litet samtal :) Ha en underbar fortsatt dag, kram!

Kommentarer
Postat av: miss Amanda

Eyyy Sandra jag hittade en kul grej precis. http://www.bloggsms.se/?t=237 Man får typ som en liten pratbubbla på bloggen så kan folk smsa och synas där haha :D

2009-02-08 @ 17:55:50
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0