Bloggproblem och Lördagskväll

Hej! Äntligen funkar blogg.se igen för mig. Alltså.. förstår ingenting alls nu faktiskt. Den har lagts ner för mig 2 gånger nu de senaste dagarna, både i fredags och idag. Det är liksom ett " *** Error" när jag försöker logga in, men alla andra verkar kunna skriva inlägg och fortsätta med sitt bloggande. Hm, knepigt men hoppas att allt kommer funka galant nu i fortsättningen!

Lördagskvällen var jätte jätte rolig, verkligen en lyckad kväll. Dansade hela kvällen och det var härligt folk hela bunten som var där. Stort tack till Jon och Lovisa som fixade denna goa födelsedagsfest (för dem)! Hoppas bara inte det var allt för mycket för dom att städa när vi alla åkt hem.

Innan och efter festen hade vi dock lite problem jag och Hannah. När vi väl skulle åka dit, så var det så otroligt mycket snö ( snöstorm här i Onsala&Kungsbacka ) så vi fastnade med bilen och kunde nästan inte komma loss. Det var lite läskigt men som tur var så hamnade vi bakom en plogmaskin när vi åkte på "stora vägen" och då kunde vi åka hela vägen till festen. Men på vägen tillbaka, så skulle bilen lämna av Hannah och fastnade då med eftersom plogen hade lämnat den delen "oplogad" . Vi kunde varken åka fram eller tillbaka och det kändes som om att bilen bara grävde sig längre och längre ner. Då bestämde sig jag och Hannah att hjälpa till och försöka putta bilen så att den fick lite extra kraft. Så där stod vi, i mina 11 cm-höga klackar och Hannah's kilklackar, men kortkorta klänningar och handväskor, och försökte putta upp bilen. Den fick äntligen lite kraft efter några försök och så började den rulla, och då, självklart puttar jag ännu mer och glider jag rakt ner i snön. Hahah, det låter kanske lite surt med det var bara roligt. Jag och Hannah har ännu ett oförglömligt och roligt minne <3

Nu ska jag fortsätta titta på the International och ta det lugnt, bloggar förhoppningsvis lite senare. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0