Beyonce Knowles


Hejhej! Jag ville bara berätta att jag, Rebecka och Lina ska på Beyonce den 11 maj på Scandinavium här i Göteborg!! Aas glad, det kommer bli såå såå kuul! Längtar som fasiken förstår ni nog :D
Lyssna på datumet till exempel, den 11 MAJ.. det är alltså nästan SOMMAR som betyder att då har man tunna och goa vårkläder på sig , så snyggt som det bara äär! Borde nog redan börja tänka på vad jag ska ha på mig, Jisses! :D


En annan otroligt rolig grej (om det kommer att hända) är att klädkedjorna som Abercrombie & Fitch, Hollister och till exempel en otroligt grym kedja Forever 21 funderar på att öppna butiker i Sverige. Pratade med en vän från Usa som praktiserar på en tidning som skulle göra ett reportage om detta. ( Insidescoop ) ;p Hoppas bara att de öppnar i Göteborg och inte bara i Stockholm (som jag antar är den största attracktionen)

Kommentarer
Postat av: afra

SKA OCKSÅ DIT;)

2009-02-03 @ 18:46:47
Postat av: alice

2009-02-03 @ 18:49:26
Postat av: alice

jag ska ocksåå diit! fast, i stockholm och inte göteborg ;) haha :p tror det kommer bli GRYMT

2009-02-03 @ 18:49:55
Postat av: Ralle

snygging Beyonce!!

2009-02-03 @ 19:57:58
Postat av: Ralle

snygging Beyonce!!

2009-02-03 @ 20:16:10
Postat av: henrietta!!!

Hon är jäkligt snygg, men asså.. hon måste ha gått ner sjukt mycket pga att hon va mycket mycket större förut, nu ser hon ut som alla andra artister o skådespelare =/ synd ..



!

2009-02-03 @ 23:05:21
URL: http://henrietta.blogg.se/
Postat av: jessica

åh ska du med dit! jag & min kompis ska oxå det, vi åker ifrån halmstad och ska övernatta i gbg :D

längta som fan ^^

favvo låt med B ?

2009-02-11 @ 17:00:37
URL: http://jessicajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0