090226

Godmorgon! Just nu är jag i skolan och sitter i datasalen för att skriva min bokrecension för boken New Moon som jag läste för ett tag sedan. Jag är också frisk tror jag, det känns i alla fall så! :) Snuvan är..typ borta, och huvudvärken är obefintlig.

Satt med mami i bilen på väg till skolan nyss och hade en diskussion angående mitt gymkort. Hon har nu bestämt sig för att inte betala det om jag inte gymmar "seriöst" så att säga. Så nu ska det alltså bli gymmning igen, hoppas bara att jag inte slutar igen av att jag blir uttråkad. Ska försöka gymma varje måndag och onsdag efter skolan, kan tyvärr inte tisdag eller torsdag pga latinträningen :)



Nu ska jag börja skriva på bokrecensionen igen, ha en fin dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0