090221

Hejhej! Jag vill bara först berätta att jag inte kunde komma in på min blogg igår överhuvudtaget efter morgonen, så jag kunde inte blogga alls. Förlåt för det men det var inte så jätte mycket jag hade kunnat göra åt det.

Men nu är jag här, den funkar igen och allt är bra! Jag gick nyss upp, ser ut som ett VRAK, men jag orkar inte bry mig. Ätit en stor och go frukost med massa färska frukter m.m. som mami hade köpt för idag. Mums!
 
Idag ska jag bara ta det lugnt :D as gött haha, sedan ikväll så är jag, hannah och Pernilla bjudna till en Bond-fest. Det är en fest med temat James Bond i en stor lokal i kungsbacka. Det kommer bli väldigt kul tror jag!

Nu ska jag kila iväg med Tila ut på en promenad i snön <3 bloggar sedan, kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0