090220

Godmorgon! Dagarna gå så snabbt nuförtiden, eller är det bara jag som tycker det? Det känns som att jag går på autopilot i princip, kommer inte ihåg förra veckan i princip. Tänk.. det är redan den 20e februari, om en vecka är det mars.. Hm, men men. antar att det är så livet fungerar..

Jag har i alla fall nyss duschat, ska sminka mig.. om jag orkar det idag. Har en slapp dag i skolan, haha, natur, matte, religion och idrott. Sen ska jag träffa Jacob i Kungsbacka och få min efterlängtade pistol för Bond-festen imorgon. Mys! Men nu blir det frukost! Hoppas ni får en bra fredag! Kram

         
Jag är egentligen emot vapen, men det är en temafest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0