090218

Hej! Idag var jag inte i skolan eftersom jag i vanliga fall brukar ha 2 lektioner, men hade bara 1 idag och.. det kändes lite överflödigt måste jag säga. Men det är endast för att det tar så lång tid att åka :p  Haha.. .2.5 timmar att åka fram och tillbaka till skolan, för en 1timmes lektion.. Så .. aa jag tog en frivilligt ledig idag.



Nu sitter jag iaf här i mitt rum och lyssnar på underbar musik like always, precis ätit en go frukost bestående av müsli, med nötter, bananer och bär, tillsammans med mjölk! Gott. Ska klä på mig snart och funderar på att åka in till Kungsbacka för att sola och kanske bara kolla på lite grejer i Kungsmässan. Kommer antagligen bli som vanligt, att jag tillslut kommer hem med massa shoppingpåsar eftersom begäret var för stort.. haha

Nu ska jag kila iväg och klä på mig! Ha en jätte fin dag, även om det snöar. Kram!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha fuuuuuusk! Så har jag det varje onsdag ju! 1 lektion asså ;)

2009-02-18 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0