090217

Hej igen! Nu är jag heelt nyduschad och fräsch. Har smörjt in mig med härligt body butter. Hela huden blir som en mjuk liten barnrumpa :D Väldigt härlig känsla måste jag säga. Haha, men nu måste jag berätta om min dags överraskningar.

Good News or Bad News first?

Vi börjar med de dåliga..
Jag blir så himla trött på alla människor som försöker förstöra för andra. Jag förstår inte vitsen med den, njutningen i utförandet eller någon liten del av det alls. Fy! Ni kanske undrar var jag babblar om, och det är folk som förstör till exempel busskurer! Jag fick se en helt totalförstörd busskur när jag skulle ta bussen imorse. Usch, det är ju skydd för folk som väntar i kylan, blåsten, snön.. Vad de än vill använda den till, så finns de där av en orsak, folk ska inte förstöra dom! Det är statlig egendom och för att fixa dem med nya glas, bilar som kör glaset, folk som sätter in glaset m.m. Kostar pengar.. och vart får de dom pengarna ifrån? Jo från oss: Skattebetalarna!


Nu till min härliga överraskning som ..verkligen gjorde min dag. Det var att när jag var påväg hem från skolan så träffade jag på, mot förmodan, min gamla och så underbara vän Jenny! Hon är, ska jag säga er, den otroligt snälla, alltid lika sprudlande glada och positiva tjej som finns! Jag har saknat henne galet mycket och, vi har inte träffats på alltför lång tid. Det skall nu ändras på, hon har som tur bytt skola, så nu går hon också i Göteborg. Lite lättare då att träffa henne trots mitt speckade schema. Underbara människa som alltid funnits där som en ljuspunkt mitt liv..


Nu blir det lite tv och sedan ska jag nog lägga mig tidigt, helt galet trött! Vi hörs imorgon, kram!


Kommentarer
Postat av: miss Amanda

Är din blogg fortfarande fuckad? Min är helt efterbliven om man visar den i Internet Explorer, men inte om man använder Mozilla Firefox, då är den som den ska vara... Helt cp, det har funkat med det vanliga förut..

2009-02-18 @ 12:12:13
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: miss Amanda

Men vafan... bara för att jag skrev att det funkade på Firefox så slutade det funka där med nu.... grinar

2009-02-18 @ 12:14:21
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0