090213

Fredag eftermiddag och sitter vid köksön, tittar på när mami och Tila leker. Mamma kom hem tidigt från hennes tjänsteresa som hon vart på 3 dagar och en till liten överraskning är att det blir tacos idag! Mums! Sedan efter det så blir det antagligen bio :D Jag, Mikaela och Lina är bjudna på en fest, men tror inte riktigt att jag är taggad för det! :)

Men jag måste berätta om min arm, vet inte riktigt vad som har hänt. Men har väldigt ont i min högra axel och asså , jag kan i princip inte lyfta den eller typ.. gosa med Tila utan att det gör ont. Jag tror pga att jag läser så mycket nuförtiden, så ligger jag på högerarm medans ja läser, så den får inte tillräckligt med blod eller nått liknande. Haha, låter som värsta förklaringen. Men har ingen annan idé om varför den gör så ont. Men men, hoppas det går över snart i alla fall.

Nu ska jag på promenad med Tila igen, blir antagligen en liten tur längs stranden. Det brukar hon gilla. Bloggar senare när jag vet vad jag ska göra ikväll. Kram

En bild från där jag bor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0