090212

Godmorgon! Jag är på jättebra humör idag :D Snuvan är nästan borta, jag är pigg och energisk som jag brukar vara igen. Jag har precis vaknat och ska snart hoppa in i duschen. Här nere i Onsala (Göteborg) så är det underbart väder; sol och 5 grader! Jag har inga planer ännu exakt vad jag ska göra, men ska i alla fall in till Kungsbacka och köpa den 4e boken i Twilight serien, Breaking Dawn.
 
Det är verkligen som en drog de böckerna! Spring och köp ert första exemplar nu! Gärna på engelska också, de är mycket bättre på orginalspråket :)




Jag ska duscha nu och antagligen äta lite frukost, vore nog smart. Men bloggar innan jag åker, då blir det nog också dagens outfit! Ha de fint! Kram

Kommentarer
Postat av: sara

Var gärna med i min tävling!

2009-02-12 @ 11:29:23
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0