090212

Hejhej! Jag var precis ute med Tila på kvällspromenaden och det är en otroligt stjärnklar himmel. Det var väldigt lugnande att gå där och titta upp mot himmlen och så :) Mysig stund med min lilla vovve.

Nu så sitter jag i alla fall och lyssnar på musik som vanligt. Som ni kanske märkt så är musik en otroligt stor del av mitt liv och jag slutar aldrig att lyssna på musik av någon anledning. Jag har på musik när jag pluggar, när jag sover, när jag bloggar, när jag går, cyklar, dansar (självklarhet), i bakrunden när ja ser på tv.. alltid. Jag älskar allt som har med musik att göra. Därför tar jag mina musiktips på stort allvar ;) och dagens tips blir bandet Blue Foundation som är väldigt bra, speciellt deras Eyes On Fire enligt mig :)



Nu ska jag kolla lite på Criminal Minds :D på 5an! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0