090211

Hej! eller nästan godmorgon för min del, jobbar inte idag och kände att jag förtjänade en sovmorgon :) vaknade runt 12-tiden och har bara degat i sängen sen dess med laptopen i knät för att se twilight för typ..vad blir det nu.. 3e gången .. om inte 4e :) Jag tycker den är så bra och "Bella och Edward" spelar så jäkla bra mot varann.. usch..episk kärlekshistoria som kommer bli ihågkommen kan jag allt säga :)

Ska kila iväg och äta frukost, busa lite med Tila och så..Men bloggar innan ja åker till stan :) Kramar!

Twilight Director's Notebook


Kommentarer
Postat av: ...

sån bra film alltså, helt underbar.... bittersweet kanske man kan säga.... det är så tveeggat.... hur fin kärleken kan var även då den är omöjlig... på ett sätt en tvistad nutida romeo och Julia... kanske? jag vet inte.

2009-02-11 @ 13:51:20
Postat av: miss Amanda

VAFAN, är den ute så man kan köpa den nu???

2009-02-11 @ 18:20:21
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Nej, jag måste vara helt ärlig och säga att jag har fått den av en vän, som laddat ner den :)

2009-02-11 @ 22:06:16
URL: http://griff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0