090209

Hejhej igen! Jag vet att jag inte bloggat nästan alls idag men jag har varit helt upptagen med massa grejer! Målandet gick väldigt bra och sedan satt jag och höll på lite med olika it-grejer. Jag kommer hem såhär galet sent eftersom jag körde hela vägen från jobbet hem till min mamma :D känns skönt också att ha tjänat lite pengar sådär ;) Ska jobba imorgon också fast inte måla, imorgon blir det ringa samtal och hålla på med lite it-grejer (Qlikview m.m) NEJ jag är ingen nörd :p men jag har gått en liten utbildning på en vecka typ om konsulting och sådant, så jag är en juniorkonsult också och jobbar lite när jag känner att jag vill :)

Men nu kommer iaf dagens målarbilder!



Hehe, hade allt lite roligt där ett tag ;) Men men kära läsare, nu skall jag iväg och äta en goood semla! Glömde liksom av att det var förra veckan :o Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha fint :D slöseri att måla över det tkr jag ;)

2009-02-09 @ 19:31:54
Postat av: an

Hahahah ja ba tänkte.. ehm hon är lite mer blogg beroende än jag xD hahahhaha

2009-02-09 @ 21:02:15
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: miss Amanda

HAHA... klockrent Sandra!

2009-02-10 @ 21:11:15
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0