090206

Godmorgon, jag känner mig mycket bättre idag! Jätte skönt, men huvudvärken har inte släppt än totalt :( Får väl helt enkelt ha den under skoldagen idag, som är ganska kort 8.00-13.00. Sedan ska jag träffa några vänner, som jag inte sett på ett tag, för lunch/fika, Annie Hannah och Afra, kanske Sofia också :D vi kan ju hoppas! Det kommer bli väldigt mysigt tror jag nog :p

Jag har precis duschat iaf (kl är 05.50), känner mig jätte fräsch och funderar på att inviga min jeansjacka idag.. Under min vanliga jacka såklart, men endå :) Ska äta nu! Ha en bra dag ♥

Nu kommer det 4e paret, man måste bara älska dom!

Asos.com - Högklackade Gladiator skor


Kommentarer
Postat av: Anna

sjuukt snygga, ska också beställa dom

2009-02-06 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0