090202

Jag vaknade med ett ryck när mobilens alarm började ringa och vibrera. Inte skönt överhuvudtaget. Vaknade mitt i en jätte härlig dröm och jag hade gett mycket för att kunna fortsätta sova, fortsätta drömma. Fast, jag kommer inte ihåg vad drömmen handlade om, det är det konstiga. Men endå så vet jag att den va härlig eftersom jag hade en sådan där "Jag-drömde-en-härlig-dröm" känsla i kroppen.

Idag blir det svarta leggins, en beige klänning och en svart kofta. Enkelt för skolan :) Aja, nu måste jag klä på mig, äta m.m. Kram!

Kommentarer
Postat av: Shorty

Ja drömde också en jätte go dröm, fast jag har ingen som helst aning om vad den handlade om hahah, götttmos

2009-02-02 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0