090823

Hej bloggen! Jag har försökt uppdatera med mobiluppdateringar men märkte igår att det uppenbarligen inte fungerat eftersom senaste inlägget som är synligt är det som jag skrev på datorn sist..

Hm.. måste ju berätta lite om ALLT jag skrev haha. Förra lördagen var jag på Dereks scrimmage och kollade. Scrimmage är en slags "låtsasmatch" mellan två skolor. Man gör det inför fotbollssäsongen, som är CP STOR här. Men jag och Alex var i alla fall där på läktaren under hela matchen, den två timmar långa matchen, och svettades såå otroligt mycket. Det var helt sjukt verkligen. För det var en perfekt solningsdag, strålande solsken utan ett moln i sikte, men så självklart var det runt 46 grader ute.. Jag gick säkerligen ner några kilon under den tiden jag satt där kan man ju säga haha. Det var riktigt roligt att se alla mina kompisar spela, och så Derek då såklart som jag lärt känna mest :)




Senare efter scrimmage så drog vi hem och duschade långa duschar. Hon skulle nämligen jobba lite senare på dagen och jag skulle iväg till Woodlands Mall med Ritza och shoppa lite smågrejer, kläder och inredningsgrejer :D Vi åkte först till Marketplace och vandrade omkring där och kollade på inredningsgrejer ( det är typ inredningsmecka där haha ).


Denna söta tavlan hittade jag där "Write your hurts in sand. Carve your blessings in stone."


Här har vi fina Marketplace, det är som en liten mini-stad med butiker överallt och fina fontäner :)


Senare när vi var klara med både Marketplace och Woodlands Mall så tänkte vi äta lite mat eftersom klockan var runt 19.30.. men så såg vi "The Cheesecake Factory" och hon kom ihåg att jag inte riktigt hade koll på vad en cheesecake var..så hon bokstavligen drog mig till cheesecake factory och jag valde ut en riktig mumsig bit av " 30th Anniversary Chocolate Cake Cheesecake".. den va så himla good, men väldigt mäktig. 1/3dels bit hade varit mer än nog ska ni veta haha.



Nu måste jag dra mig, men bloggar lite mer imorgon! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0