090809

Hejhej bloggen! Hur är det med er alla? Med mig är det okej, fast vill fortfarande hem väldigt väldigt mycket.. saknar allt där hemma :/ Hm.. men men. Idag har jag inte gjort så jättemycket.. varit här i "donutshopen" sen klockan 3 am haha(på natten) .. vi skulle hjälpa till att förbereda allt innan allt skulle in i ugnen m.m. så igår efter festen, så drog vi direkt hit.. = inte fått så jätte mycket sömn.. men men.. Just nu är klockan 11.29 am.. snart mitt på dagen och vi är klara om ca 1 timma skulle jag tro..

Idag är det då söndag som ni vet och jag har inte sådär jättemycket planer för idag.. hade planerat att kanske dra ner till sjön och bada lite men vi har ställt in oss på att åka hem och sova och sedan kanske gå ut och äta eller liknande på kvällen :) .. det är den 9e idag.. alltså varit här en litet tag nu.. vill verkligen hem.. det är lite surt. Vi får väl se om jag åker hem eller stannar kvar här ett år..

Nu ska jag dock hjälpa till lite igen.. men ha en riktigt bra söndag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0