090807

Oh herre guud, jag måste berätta för er vad som hände för ca 1 timme sedan. Jag och alex åt lunch på Pecos Grill och så skulle vi åka tillbaka hit till kontoret och jobba.. och så backar vi ut ur parkeringsrutan och precis innan vi ska åka framåt och köra iväg..så backar en bil ut från sin ruta och in i oss.. herre gud haha. Våran andra bilolycka tillsammans xD Som tur blev det bara lite avskrapning på lacken vid bakdelen av bilen, så det är ju bara att skriva i försäkringsgrejerna..


Mm, den goda "steak sirloin" som vi åt till lunch..muums

Jag var ju bartender under gårkvällens gång och fick då massa 1dollarssedlar.. underbart hahah ( ca 17 st där)

den lilla pytteskrapningen på bilen :O :O haha


Festen igår var lyckad på ett sätt och..inte på ett annat haha. Grejen var att vi visste precis vad vi skulle göra denna gången ( mattor m.m.) och det gjorde vi.. men vi hade planerat att ca 20-25 pers skulle komma och det blev ca 37-45 st istället haha.. lite smågalet..men ganska roligt endåså.. Sedan skulle massa människor sova hemma hos oss så fick inte alla plats = att Matt och Tracy fick sova på golvet mellan mitt rum och trappan haha..


Söta killarna som sover ;) haha, fr v: Matt Eggers, Tracy Cloy

Haha nu ska jag dra mig lite :D ha det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0