090806

Godmorgon! Jisses vad jag är trött.. vi sov hos Josh inatt och hade typ filmkväll till klockan 2 och sedan skulle han till fotbollsträning klockan 7.30 imorse så det blev upp och hoppa, ta bilen ner till Magnolia Diner och äta frukost där när vi var halvt medvetslösa.. underbart haha. Jag åt en riktig amerikansk frukost med sådana lite tjocka pannkakor, lite "scrambled eggs" och bacon.. shit.. jag kunde inte ens äta upp halva frukosten.. så mycket. Men mätt blev jag ju i alla fall haha, det är ju alltid bra!

Just nu sitter jag här på Alex kontor och gör inte mycket, funderar på att lägga mig på soffan och ta en liten tupplur.. kanske det kanske.. Haha men jag måste bara berätta för er vad som hände igår här på kontoret.. Vid 15.30 tiden kom Kasey och Dylan hit och typ bara tog det lugnt, eftersom det bara var jag och Alex här.. Men så helt plötsligt ser jag att en bil kör in på parkeringen och så ser jag skuggan av en person precis under dörren.. så Alex bah " oh shit, killar sätt er i soffan och liksom ta det lugnt bara, vi får kanske inte ha folk här utan att fråga".. haha då ställer sig Dylan upp och springer in till badrummet och stänger dörren, och Kasey springer och sätter sig under/bakom ett skrivbord hahah..Jisses asså.. så kommer Chris in ( en av ägarna) haha..och upptäcker Kasey och bara skrattar åt honom.. xD det var sjukt roligt.. haha som tur var det inga problem att ha dem här :D
 

Tog en bild ;)

Nu ska jag nog ta mig och lägga mig på den där väldigt inbjudande soffan ;) Ha det bra så länge, bloggar senare om våra partyplaner för ikväll ;) Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0