You Have Stolen My Heart

Hejhej! Lite torrt med uppdateringar idag men har verkligen inte varit på humör för det :/ Är lite sjuk förstår ni :( Gick till skolan idag med feber och huvudvärk på grund av att jag var tvungen att göra ett naturprov som jag missat. Det gick bra för del delen, känns ganska nöjd med det :) Kom hem vid 15.45 eller liknande och la mig i sängen direkt. Har legat och vilat/sovit sen dess.

Gick upp och satte på datan nu för att jag kände att det var lite tomt, lite för tyst. Som ni vet så är jag ett musikfreak som alltid har på musik. Så det fick bli mina gamla favoritlåtar från dashboard och somethinge corporate. Men #1 kommer ju alltid att vara låten Stolen.



Nu är det tillbaka till sängen för min del, måste ju tyvärr till skolan imorgon. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0