Trött, skrivblockering och kladdkaka..

Hej! Jag är såå trött.. verkligen supertrött och så har jag fått en skrivblockering det också. underbart eller hur!? Nee, det är lite motigt att skriva ibland.. men meen.. Kan ju i allafall berätta om gårdagen. Det blev mys hos min kompis med filmer och så, o så bakade vi en urgo kladdkaka från ett gammalt recept som jag och min gamla kompis Jenny knepat ihop en gång i tiden :p grymt gott verkligen med hackad mandel i ;) mm.. tänk er den med grädde på! Aa det var allt en fin tisdagkväll. Idag har jag inte gjort så mycket egentligen, va hos min kompis till 16 tiden och då åkte jag och träffade en vän för en fika :) Kom precis hem nu och ska ta ett lååångt bad innan jag ska ut ikväll.. Känner på mig att jag kommer va grymt trött imorgon haha, men sånt är livet på lovet! :D

Ska kila nu! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0