Träsmak

Hejhej! Nu är jag äntligen hemma igen. Suttit halva dagen där inne i aulan på Munkebäcksgymnasiet och det var ett så otroligt långt "möte" och jag fick, så in i helsike, träsmak i röven. Asså fy vad ont man fick efter ha varit fast på de stolarna i 4 TIMMAR... nej nej. Speciellt eftersom det var så mycket upprepningar att man verkligen kände att om de hade tagit allt endast EN GÅNG så skulle dom gjort det på ca 1 - 1.5 h istället. Suck!

Nu är jag i alla fall hemma och det är en sådan fiin dag, älskar att sommaren verkligen är på väg nu. Min mami är och håller på i trädgården med hennes rosor, haha det är nästan en kliché det där du :D Själv sitter man faktiskt inne, är lite smådepp idag av lite olika orsaker. Lyssnar i alla fall på den otroliga regina spektor som jag för första gången såg på Way Out West här i Göteborg, slottskogen. Så sjukt bra är hon.. En av låtarna som verkligen fick mig att fastna för hennes låtar var Fidelity :)



Kvällens planer var ursprungligen att gå på en 18årsfest för en kompis till en kompis, men det blev ändrat eftersom jag ville vara med min babe :) Just nu ska jag bara mysa till det med Tila och lite jordgubbar som jag köpte igår ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0