The Confidence in Colour

Hallå igen! Idag är det ännu en underbar vårdag med härligt solsken :) Sitter ute på terrassen och äter två skinkmackor till frukost, lyssnar på en go låt av Jack Johnson :)




Igår var en riktigt kul kväll. Vi var ute och bara hade det riktigt trevligt. Det var inte för kallt ute heller när jag åkte hemifrån, så det var endast jeansjackan på kroppen och i slutet av kvällen så frös jag inte heller ;) grymt eller hur. Vi dansade väldigt mycket, som ni kanske vet att jag tycker om haha. Hm.. nu vill jag ha sommar så att man kan göra detta varje kväll :)

Idag blir det bara att ta det lugnt, har inte riktigt orken att göra någonting speciellt.. fast ska i för sig fixa till mitt hår så att det blir enfärgat för en gångs skull ;)

Nu ska jag gå in och hämta ett glas apelsinjuice <3 Ha en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0