Spring Fling

Godmorgon! Jag har så mycket att göra och är så stressad att jag typ inte ens andas ordentligt. Idag är ju valborgsfesten och det finns så mycket som ska fixas just idag. Det är decor, scenen, alla sladdar ska tejpas fast i golvet, alla bord och stolar ska ställas fram. Stämpel med stämpeldynan ska stå på rätt ställe. Alla dörrar, som går till rum vi inte ska använda, ska låsas och massa grejer. Soptunnor, marshaller och allt annat ska ställas ut. Ja.. som sagt mycket att göra på ganska kort tid. Hem och fixa mig också och tillbaka till lokalen igen. Jisses.. Nu måste jag åka iväg och göra lite grejer, men bloggar i bilen lite då och då! Hoppas ni får en bra valborg och en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0