Shopping

Hallå igen :) Kom just hem från min shoppingrunda med Sofia, eller fönstershoppingrunda kanske jag borde kalla det eftersom vi lade unda allt vi skulle ha till imorgon då vi hämtar upp allt ;)

Det gick jättebra verkligen, hittade en massa grejer :) En vit/blå klänning, en jättesöt röd kjol, underbara svarta pumps, en härlig korallfärgad denimjacka och massa annat mysigt! :)



Den vita klänningen med blommorna kommer ifrån Gina Tricot, detsamma gör den vit/blåa klänningen och den randiga stora tröjan. Den korallfärgade jackan är ifrån Zara och de svarta pumpsen är ifrån Bianco :)

Gymmet gick också bra, lite småtråkigt att vara inne och gymma när det är så otroligt bra väder, men ihärdighet lönar sig vad jag vet ;)

Nu är det dags för maat för min del, berättar mina planer för kvällen lite senare! Ha det underbart, kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åååh, de skorna från Bianco, finns inte de i rött också? Vad kostar de?

2009-04-10 @ 19:55:20
Postat av: Lisa

SJUKT SNYGG DENIMJACKA :O finns den i andra färger också eller? så fint med den färgen på din bruna härliga hud!!

2009-04-10 @ 22:07:51
URL: http://elli.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Skorna från bianco kostar 600 kronor och det finns i flera färger, rött vet jag faktiskt inte säkert. Men de finns i starkrosa(fuchsia färg) och lila :)



Denimjackan finns, vad jag vet, i en klarblå färg också, men kan säkerligen finnas i fler färger än så :) Den kostar 399 kronor :)

2009-04-11 @ 16:08:43
URL: http://griff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0