Sandlåda

Hejheej! Äntligen hemma från en ganska lång dag med gym, biljetter, schweizare, sexsnacka och bilköer. Hm.. tur att det var bra väder i alla fall ;) Vi fick sålt många av biljetterna så det var allt en lyckad dag, ser verkligen fram emot valborgsfesten nu! Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig ännu, och börjar till viss del få panik över det.. men det löser sig säkert.

Gymmet gick bra idag, fast fick allt skynda mig igenom mitt vanligtvis 1.5-2 h långa program på ca 55 minuter, holy crap! Men det gick bra, haha var otroligt stressad och mitt i allt det så hade mitt hänglås av misstag bytt "sifferkombination" så fick inte upp det. Sprang ner till receptionen och bad dom att "knippsa" upp det så att jag fick tag på mina grejer haha. Det tog en ca 10 minuter av mitt redan späckade och stressande schema.. suck!

På vägen hem satte sig jag och pernilla på en "Sand" låda ( sådana gröna lådor som står lite här och var i landet ) och hade lite sexsnack haha. Det är då alltid mysigt att va med Pernilla, sjukt go och ..rätt så vimsig tjej ;) Den enda nackdelen var att när vi suttit där i ca 20 minuter så märkte vi att det började klia på benen och på rumpan, och det var för att vi hade fått sådana flisor på oss, som kliar eftersom det är glasflisor i "matrialet". Otur! Haha så nu måste jag ta ett bad för att få bort detta jobbiga kliandet!

Bloggar senare, ha det underbart! Kramar

Kommentarer
Postat av: KAN KITAS

DEN NYA BLOGGEN SOM INGEN KAN UNDGÅ! GÅ IN OCH LÄS DEN, KOMMENTERA DEN OCH FRAMFÖRALLT TIPSA OM SMARRIGT SKVALLER. OM VADÅ? JO KITAS SÅKLART!



TIPSA PÅ: [email protected]

2009-04-22 @ 21:40:03
URL: http://kankitas.blogg.se/
Postat av: Sandra Griffin

Svar: Uppskattar om du kunde fråga innan du försökte göra reklam din blogg på min sida :) all you had to do was to ask :)

2009-04-23 @ 06:45:43
URL: http://griff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0