Riktigt Bra Humör

Godmorgon! Har inte uppdaterat på två dagar, jag är väl medveten om det. Men jag hade inte riktigt förmågan att skriva så mycket måste jag vara ärlig. Men nu är det andra bullar ;) Vaknade precis av min härliga väckarklocka med Kelly Clarksons låt Already Gone och jag är på så galet bra humör. Hahah trooor jag vet varför, men det säger jag inte ;) så det är ju skönt :D När man är på bra humör så.. verkar allt vara så positivt hela tiden, eller hur? Urskönt verkligen haha, inget är svårt eller jobbigt eller.. irriterande.. bara soft!



Mycket bra, mycket bra. Nu hade jag tänkt att äta lite frukost i lugnan roo. Haha papi kommer hit vid 8 och då ska jag köra till skolan ;) Hihi, lite pirrigt för.. har inte kört på galet länge.. Vi snackar alltså om kanske.. upp till 4-5 veckor. Ne fy va dålig jag har varit med det. Men aa, det ska bli ändring på det :D Så idag blir det allt lite körning för min del ;) Kort dag i skolan som tur är, 9.15 - 12.00, sedan ska jag till gymmet en snabbis :)  Skön dag, vad ska ni göra idag?

Nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och sedan äta fruukost! Ha en fin dag, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0