Läxor, inlämningar, prov...

Hejhej! Är äntligen hemma igen :) Lite kallare väder idag än igår, synd synd. Men idag är det också sista dagen på lovet, fruktansvärt :( Jag vill verkligen inte gå tillbaka till skolan just nu, massa grejer att göra. Jag har naturprov, 2 spanskaprov, historiaprojekt, spanskainlämning, en stor debatt, engelskabokrecension.. hm.. det är säkerligen någonting mer :( Fy! Vill egentligen inte ens tänka på det, men är ju illa tvungen. Har ni också sådär galet mycket i skolan precis som jag?

Idag så får jag sätta mig med naturgrejerna igen och spanska bokrecensionen, det är mina prioriterade grejer just nu. Så det blir ännu en pluggdag för mig, vad ska ni göra idag?

Nu måste jag sätta mig och komma igång :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0