Gårdagen

Hej igen! Äntligen känner jag mig nöjd nog med pluggningen för att sluta. Har läst massa grejer som har med "Energi och Miljö" att göra.. ojoj. Ska plugga imorgon med :( Fy fy!

Kom på mitt i pluggningen förut att jag hade med mig kameran igår och att det allt togs lite bilder under kvällen :) Här kommer några utdrag!
 

Det började ju med middag, där alla såg otroligt fina ut eller hur? ;)


Här verkar folk ha börjat fått lite.. alkohol i sig :)

Mys mys vid soffhörnan!

Tja.. en bild säger mer än 1000 ord, haha, men kolla in kaninsvansen på huvudet ;)

Mycket trevlig kväll som ni ser med väldigt härligt folk! Nu ska jag sätta mig och bara mysa till det i soffan med lilla Tila <3 Ha en jättebra kväll allesammans, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0